torsdag 24 juli 2008

375 dagar senare

Jo, jag lever och allting löste sig till slut. Jag har nu pluggat två terminer och nästan hunnit jobba färdigt för sommaren också.

Om två veckor åker jag tillbaka till Linköping för att förbereda mottagandet av en ny generation kognitionsvetare.

Några veckor senare hade jag tänkt dra igång bloggandet här igen. Tanken är att jag ska utföra lite fler 30 dagarsuppdrag.

Först av allt så ska jag under trettio dagar, för att förenkla mitt liv, göra mig av med en "sak" om dagen. Definitionen av sak är lite flytande och kommer att klargöras under resans gång.

På återseende i september!

4 kommentarer:

  1. ja, det kom mer och mer när vi blev sambos för det är ju så fruktansvärt mycket roligare att laga mat åt någon annan än sig själv! :)
    den veganska kosthållningen gynnade jag ekonomiskt förra året när jag åt middag på chutney fyra dagar i veckan under 8 veckor :D

    SvaraRadera
  2. The core i hela placeringen är ju på ett sätt en major downtur, för hur ställer man en ketchupflaska? På bilden, så det är bara vid direkt användning man "utsätts" för bilden. Samtidigt finns det ingen annan placering. Måla in sig i ett hörn.
    Jag sitter och samlar adresser till byråer som skall få ta del av min gerillamarknadsföring av mig själv, en byrå jag skall söka till är Tank/Y&R som har gjort denna kampanj:
    http://www.discover-deception.com/

    Squeezeflaskor?? hmm den tål att tänkas på, vi kanske kan ta upp det igen den 28/11.
    btw, du SKA jobba på min byrå, så är det bara! :D

    SvaraRadera
  3. jo, vår seminarieledare sa det också när jag påpekade det att 98 var ju en lång tid sedan, och att hon missat hela dokusåpa-eran. Anyways, Genrealiseringen löåer amok inom cultural studies forskning, är jag helt varse om nu :P

    SvaraRadera