torsdag 28 juni 2007

½ av två är väl inte så illa?

Jag kan ju börja med att skriva att det inte blir någon lång ekonomisk redovisning idag. Inte heller kommer jag hinna sätta upp några möbelannonser idag, men jag har i alla fall tömt alla möbler som ska säljas och knäppt kort på dem. Det tog såklart väldigt mycket längre tid än jag tänk att tömma halva bokhyllskedjan.

Jag hann alltså bara med en halv sak av mina två Most Important Things från igår. Jag får nog tänka lite mer långsiktigt, för det verkar fungera bättre. När jag grävde runt i gamla lådor så hittade jag följande lista, antagligen från slutet av 2005:

Kvartalsmål
  • Börja plugga
  • Ta körkort
  • Hångla mer =)
Jag kände lite nostalgisk stolthet när jag fann lappen med tanke på att jag läste två kurser på distans och tog nog med poäng för att bli studiemedelsberättigad igen, tog körkort och dessutom hånglade en hel del. :)

Nu ska jag äta och försöka få färdig möbelannonsen.

Tata!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar